حرمت شکنی اربعین حسینی به بهانه یلدایی مختلط

حرمت شکنی اربعین حسینی به بهانه یلدایی مختلط

حرمت شکنی اربعین حسینی به بهانه یلدایی مختلط

حرمت شکنی اربعین حسینی به بهانه یلدایی مختلط

ماجرا از این قرار است که گروهی به نام طبیعت گردی در دزفول با تبلیغ در فضای مجازی اقدام به جذب جوانان برای برگزاری سفرهای مختلط می کند و این بار به بهانه شب یلدا که مصادف با اربعین حسینی بود عده ای از جوانان را تحت عنوان طبیعت گردی در سفری خارج از عرف شرعی و عقلی همراه با یکدیگر به خارج از شهر می فرستد.
 

 

در حالی که تبلیغات تورهای گردشگری برای جذب افراد مختلف در این تورها روبه افزایش است بعضا شاهد اتفاقات تلخی هستیم که نفس وجود این تورها را زیر سوال می برد.

حرمت شکنی تورهای طبیعت گردی این بار در شهری رقم می خورد که سال هاست لقب پایتخت مقاومت ایران را یدک می کشد و با تقدیم بیش از ۲۷۰۰شهید و هزاران جانباز و آزاده به دارالمومنین معروف بوده است.

ماجرا از این قرار است که گروهی به نام طبیعت گردی در دزفول با تبلیغ در فضای مجازی اقدام به جذب جوانان برای برگزاری سفرهای مختلط می کند و این بار به بهانه شب یلدا که مصادف با اربعین حسینی بود عده ای از دختران و پسران  را تحت عنوان طبیعت گردی در سفری خارج از عرف شرعی و عقلی همراه با یکدیگر به خارج از شهر می فرستد.

محل اصلی تبلیغ و عضو گیری این تورها شبکه های اجتماعی است و جامعه هدف آن ها غالبا قشر جوان و به خصوص دانشجویانی است که با فرهنگی نسبتا متفاوت به این شهرستان جهت ادامه تحصیل آمده اند.

اینکه دقیقا کدام دستگاه متولی پیگیری و نظارت بر چنین اقداماتی است مساله ای است که طی روزهای آینده توسط این پایگاه خبری بررسی خواهد شد ولی آنچه که روشن است عدم رضایت عمومی مردم شهرستان نسبت به این اقدامات زننده و دور از شان مردم دزفول است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.