درد دل یک بسیجی با حضرت روح الله (ره)

نوشتیم بسیجی.......کوفیان خواندند لباس شخصی نظام

نوشتیم شهید.......کوفیان خواندند مزدوران نظام

نوشتیم امام خامنه ای.......کوفیان خواندند رهبری

نوشتیم جمهوری اسلامی.......کوفیان خواندندجمهوری ایرانی

هر کس بخواهد ما را بشناسد داستان امدن ولایت را بعد از کربلا بخواند...‬ 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

خمینی ای اما م 

 

هر گاه این نام را بر زبان می رانم و یا بر صفحه کاغذی می نگارم دلم می لرزد و بی اختیار اشک در چشمانم حلقه می زند ، دوست دارم به ایشان سلام کنم و با وی درد دل کنم و به آن مراد و پیر سفر کرده بگویم دردهایی را که با کس نتوانم گفتن ، می خواهم بگریم و بگویم که ای امام همیشه جاوید انقلاب اسلامی ما ، این تو بودی که به ما روح دادی و جانهای خسته و بیمار این ملت را درمان کردی و زندگی و حیات دوباره به ما بخشیدی ، ما ملتی خمود و خسته بودیم و از ظلم و جفای بیگانگان و نوکرانشان پشتمان خمیده بود این تو بودی که ما را ،راست قامت کردی و به ملتی که در زیر بار استعمار چند صد ساله خوار و خفیف شده بود عزت و اقتدار بخشیدی و به مردم حق رای و تعیین سرنوشت را بازگرداندی ، اگر نبود خون دل خوردنها ، تبعید و زندان کشیدنها و رهبریهای پیامبرگونه تو ، ما کی رنگ عزت و افتخار و جمهوری اسلامی را می دیدیم و چگونه می دانستیم که امریکا شیطان بزرگ است و رابطه آنها با ما رابطه گرگ و میش است و ... و اگر تو نبودی ما ...

تو آمدی و با آمدنت همه چیز به ما دادی و با رفتنت غمی بر دلهایمان نشاندی که تا زنده ایم این غم را فراموش نخواهیم کرد هر چند پس از تو یکی از صحابه مخلص و فداکار تو و بزرگ جانباز انقلاب هدایت این کشتی متلاطم را بر عهده گرفت و با پای نهادن در جای پای تو و حرکت در جهت آرمانها والای تو که همانا رساندن این کشتی به سرمنزل مقصود و بر پایی کامل جمهوری اسلامی  بود قدری از این آلام را تسکین بخشید اما این روزها که بیش از دو دهه است که از عروج ملکوتی شما می گذرد ، امتت شاهد اتفاقاتی است که باز داغ دلشان  را تازه میکند و در دل میگویند که :

کجایی ای خمینی کبیر تا ببینی گروهی از خدا بی خبر به نام اسلام   چه بر سر این امت

آوردند و  کسانی که تا دیروز داعیه پیروی از تو را داشتند و این پیروی را از افتخارات خود می دانستند امروز با میراث تو چه میکنند .

 کجایی تا فریاد بر آوری که : "اذا فسدالعالم فسد العالم" و با نهیبی این منافقان زمان را کهامروزه در هر لباسی ظاهر شده اند و تنها مقصدشان مقابله با خلف صالح تو و اصل مترقی ولایت فقیه است بر سر جای خود بنشانی .

 

و کجایی تا ببینی که ............

ای امام و مقتدای ما ، ای پیر و رهنمای ما و ای حیات بخش ما مرا ببخش ، ببخش که از سر درد برای لحظاتی فراموش کردم که تو هستی و می بینی و ناظر بر اعمال این دون صفتان و خون دل خوردن اصحاب ولایت مدار هستی و تو حقیقت همیشه تاریخ این سرزمین گلگون کفنی و دل خوشی ما هم به این است که فردای قیامت تو هستی تا بر این مظلومیتهای حزب الله شهادت دهی و در دادگاه عدل الهی بر علیه این نامردان روزگار که قصد پایمال کردن خون شهداء را دارند شهادت خواهی داد .

ای خمینی کبیر و ای حضرت روح الله ، ما جان برکفان ولایت و مطیعان امر رهبر معظم و مقتدای خود حضرت سید علی (حفظه الله ) به تو اطمینان می دهیم که : همانگونه که در دفاع از آب و خاک و ناموس و انقلاب اسلامی مردانه ایستادیم و تا تو فرمان ندادی امان را از دشمنان گرفته بودیم ، امروز نیز از بطن جان و تا آخرین قطره خون خود بر میثاقی که با همرزمان شهید و جانبازمان بسته ایم خواهیم ایستاد و به احدی اجازه تعدی و تجاوز به این انقلاب و حریم مقدس ولایت را نخواهیم داد و به حول و قوه الهی تا زمانی که خونی در رگهایمان در جریان است مطیع اوامر این نایب برحق امام زمان (عج ) که به حق رهرو راه توست خواهیم بود و از خداوند متعال می خواهیم تا ما را از رهروان و جان برکفان صدیق این عزیز زهرا (س) قرار دهد . تو نیز ما را دعا کن که در این راه ثابت قدم باشیم  که به این دعا سخت محتاجیم .

یا هادی اهدنا الصراط المستقیم و خلصنا من هوی نفسنا

بارالها و معبودا به ما توفیق ده تا دراین دنیا درراه خودت و در طریق ولایت جهاد کنیم و به فیض شهادت نائل گردیم و در آن دنیا شفاعت امام الشهداء و همرزمان شهیدمان را نصیب ما بگردان . انشاالله

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.