یادپیر غلامان سیدالشهدا بخیر...!!!!!!


در پی انتشار خبر هفت تیر کشی مداح مشهور در اتوبان بابایی، رسانه های جریان افراطی مدعی شده اند که این مداح مشهور با خانواده در خودرو بوده واز سوی اراذل واوباش مورد حمله قرار گرفته است که مجبور به استفاده از اسلحه شده است. 
در این حال خبرنگار آینده که در گزارش خود به اسم مداح مشهور اشاره ای نکرده بود اکنون نیز به این اسم اشاره می نمی کند اما برای روشنگری بیشتر رسانه های افراطی چند سوال درباره موضوع را مطرح می کند: 
سئوال نخست اینکه با توجه به حضور حسن رعیت یا سیدحسن میرکاظمی شریک مشهور بابک زنجانی در خودروی مداح مشهور آیا وی جز خانواده وی محسوب می شود؟ 
این سئوال باسئوال دیگری که با ارتباطات فراوان اقتصادی میان نزدیکان این مداح مشهور ورعیت تکمیل می گردد. 
سئوال سوم با توجه به اینکه سرنشینان خودروی که ادعا شده اراذل واوباش بودند و مزاحم خودروی مداح مشهور ورعیت شده اند یک زن ومرد جوان که با ادبیات مداحان سوسول بوده اند، چگونه این اتفاق افتاده است؟ 
سئوال چهارم این چه اراذل واوباشی بوده اند که به خودروی مداح مشهور حمله کرده اند اما بجای اینکه آنها مسلح باشند طرف مقابل مسلح بوده وتیراندازی کرده است؟ 
سئوال پنجم اگر طرف مقابل اراذل واوباش بوده اند چرا بجای اینکه آنها فرار کنند به کلانتری مراجعه کرده اند واقدام به گزارش حادثه وشکایت نموده اند؟ 
سئوال ششم اسلحه واقعا متعلق به چه کسی بوده است و چرا باید افرادی نظیر یک مداح یا یک متهم دانه درشت اقتصادی مجوز حمل سلاح داشته باشد؟ 
سئوال هفتم مداح مشهور وسرنشینان خودرو در آن ساعت نیمه شب در چه شرایطی و از کجا به سوی کجا در حال حرکت بوده اند که براثر یک موضوع ساده اقدام به اسلحه کشی کرده اند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.