فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مینودشت گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی خوب و مغتنم برای انتقال ارزش ها به نسل جوان است

سرهنگ 'محمود علیخانی' روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: توجه بیشتر به فرهنگ حماسه و ایثار از دیگر اهداف برگزاری هفته دفاع مقدس است.
سرهنگ علیخانی از 8 سال دفاع مقدس به عنوان یک دوران پر افتخار در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: ملت ایران در این 8 سال مقاومت و ایستادگی در مقابل هجمه های تاریخی نشان داد با اتکا به الطاف الهی و هدایت و رهبری معمار کبیر انقلاب با دست خالی در برابر دشمنان و حامیانش ایستادگی کرده و پیروز شدند.
وی در تشریح مهم ترین برنامه های اجرایی این شهرستان گفت: سرکشی از خانواده های معظم شهدا ، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و برگزاری یادواره های شهدا، برگزاری محافل و مسابقات قرآنی در سطح کارکنان شاغل و وظیفه و برگزاری نشست های روشنگری بخشی از برنامه های این هفته است.
سرهنگ علیخانی گفت: برگزاری آیین های خاطره گویی، برگزاری مسابقات ورزشی، غبار روبی گلزار شهدا و کوهپیمایی از دیگر برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس در مینودشت است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.